Tuesday, February 21, 2006

Sayang anak ditangan2kan, sayang isteri ditinggal2kan

Lama sungguh rasanya aku tidak menulis.. Terima kasih kpd suami krn mendorong utk aku menulis.. InsyaAllah aku berazam utk update kan blog ini.. JAnjiku jua utk menceritakan pengalaman2ku spjg hidupku selama 28 thn ni..(yg mana boleh ingatla..:))

Aha.. utk tajuk ari ini.. Hari ini genap 3 hari suamiku meninggalkan aku di tanahair tercinta di Malaysia. Suami perlu ke luar negara utk berkursus selama empat bulan.. Sedikit sebanyak berkata jua di hati kecil ini... Terasa pilu dan juga sedih. Walaupun perkahwinan kami baru setahun jagung, namun masih kesunyian dan kerinduan itu terasa. Kata org.. pabila dok jauh suami isteri, time tu la dok ber 'i love u n i miss u' balik. Kalau teringat kata2 ni.. tergelak sorang... Apa taknya.. betul jugak tu....

Teringat masa baru kahwin dulu, suami di utara, aku kat sini. Kami dipisahkan sejauh lebih kurang 300km. Walaupun, baru berkenalan (citer pengalaman ms kawin akan kuceritakan nanti ;) ) Time tu, almost everyday telefon dan ber 'i luv u n i miss u'. But then bila dah dok skali... jarang skali nak dengar ayat tu.... I luv u tu still ada la tp bukan setiap hari.... tp ' i miss u??? mestila takde sbb dah jumpa tiap2 ari.. takkan nak miss u gak??!!..

Namun perasaan cinta itu tak semestinya perlu dilafazkan. Namun kadang2 ianya perlu terutamanya di dalam kehidupan rumahtangga.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

I LOVE YOU HONEY!!
I LOVE HUMAIRAA' TOO!!
MISSING BOTH, SO MUCH!!

3:08 PM  
Blogger Hamsatul Azlina said...

luv u tooo

3:32 PM  

Post a Comment

<< Home